CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

25 juli 2009

[ Wiho ]

hudiksvallmoljen

Snart är det dags att ge sig iväg norrut igen.
Denna gången med HELA familjen! Det är så kul att Kriss får chansen att följa med för en gångs skull! Hade det bara varit att åka så hade jag gärna åkt för länge sedan, men vi måste fixa bilen först.
Eller “vi”… Jag tänker inte fixa något… Tror inte det skulle bli så bra heller för den delen. Nånting med avgassystemet som ska göras, eller va det att byta hela tro? Jah, ni hör ju hur insatt jag är.

Det är iallafall planerat att åka upp den 3:e, men det känns som att det är för lång tid tills dess. Skulle vilja åka upp på fredag, och sen hem igen på söndagen efter… Men vet inte om Kriss går med på det ;) Ja, ja upp kommer vi iallafall.. Snaart!

Vidare är det planerat att mamma ska komma ner och hälsa på runt den 17:e augusti innan hon börjar jobba igen, och första helgen i september ska jag upp till Hudik en vecka eller så igen. Denna gången åker jag själv med båda barnen…
Huu… Känns lite pirrigt REDAN nu… Men det går nog bra!
Jag har ju några veckor på mig att bli ännu mer nervös ;)

0 kommentarer: