CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

08 juli 2009

[ Deppig ]

Näe, NU ger jag upp iallafall…!
Igår kväll hade jag regelbundna förvärkar igen.. (Som vanligt, kanske man säger)… Men somnar tillslut ifrån dem och vaknar utan!
Nu börjar det bli så jäkla frustrerande!!
JAG VET att det är 8 dagar kvar till BF, att BF bara är ett “riktmärke” och att 2 veckor efter BF är fullt normalt! Jag vet det!
MEN, varför måste det då luras hela tiden om det inte är på G?!
Jag blir rädd att jag snart inte ens kommer att ta det på allvar,
när det väl är allvar!

Min BM sa igår att hon tror att förvärkarna gör nytta och att jag är i latensfasen (öppnar mig) men att jag inte upplever det såå smärtsamt som jag tror att jag ska göra. Så hon tycker att vi ska ringa på en gång jag känner att det gör ont på riktigt och helst också kontakta ambulans då hon tror att det kommer gå väldigt fort…
(Hampus kom ut knappt 4 timmar efter första känningen)
Jippi! Jag börjar få kalla fötter och vet inte om jag vill vara med om det här längre…. Vill bara ha vår bebis här nu!!

1 kommentarer:

Emma sa...

Även fast man vill att en förlossning ska gå fort, så måste det kännas läskigt om det går allt för fort! :( Man vill ju liksom hinna med sig om man säger så. Hoppas det ska gå bra dend agen då allt startar.

Ja, lustigt det där med BF och vilken vecka man är, jag fortsätter nog med att gå in i ny vecka på fredagar, ändå så van vid det nu! :) Jag kommer nog med få gå över BF, samtidigt känns det inte som man kommer gå till MVC igen.. Men jag lär gå över 1 vecka eller 2.. Så himla typiskt min tur alltså!!!! :p Tänk om vi får åka in samma dag, hoppas hoppas.. det vore rätt ballt :) Kramen