CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

29 juli 2009

[ Lipsill ]

http://www.halsosidorna.se/res/elements/varningstriangel_utrop.jpg

Inte nog med att man ska ha massor med hormoner i omlopp när man är gravid, man ska ha massa knas för sig när bebisen är ute också! Så var det för mig igår kväll, jag var ledsen för allt, allt kändes skit. Och till råga på det så skulle Kriss åka och spela minigolf och dricka några öl med vänner… Måste jag säga att jag kände mig ensammast i världen just då! Jag satt här hemma och bölade för allt!
Inte alls för att Kriss var ute egentligen. Men kunde inte förstååå hur han kunde lämna mig just då. Kan tillägga att jag inte var ledsen innan han gick och vaken han eller jag hade nån aning om att jag skulle bli det :) Jag låg vaken tills han kom hem, mest för att få lite bekräftelse tror jag, för att han skulle tycka lite synd om mig. Det gjorde han, men inte alls på det sättet jag tyckte att han skulle just då. Då då började jag gråta för det med. Fan va jobbig man är ibland.
Och fan vad jobbigt det är när man inte kan styra det!!

Hormoner!

1 kommentarer:

Malin sa...

Då har jag nog samma hormoner.... Allt är skit just nu!