CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

06 juli 2009

[ Ingen vettig rubrik ]

Ingen bebis idag heller ;)

Igår hade jag onda sammandragningar var 4.e minut hela kvällen..
Men kände att dom inte var så pass starka så det var någon ide att ringa in, men visst kändes dom… Och otroligt trött i kroppen blir man.
Jag somnade iallafall tillslut och sov om en stock hela natten(!?)
Trodde vi skulle till BM idag men hon hade skrivit fel dag på vår lapp
så det var visst imorn vi ska dit...
Då ska jag kräva en koll ör att se om jag öppnat mig eller nånting.
Vill ju veta om de här onda heela tiden gör någon nytta..

Igår var vi hos Kriss pappa hela dagen, grillade och hade mysigt.
När vi sen skulle bege oss hem igen så hade mina fötter svullnat så jag knappt fick på mig foppatofflorna!
Och med tanke på den tryckande huvudvärken, hjärtklappningen, illamåendet och värken som jag hade igår så ploppade tanken på havandeskapsförgiftning upp igen. Men eftersom att jag trodde att vi skulle till BM idag så ringde jag inte igår.
Men idag är det bättre.

Har till och med orkat städa lite och tagit en promenad till affären.
Men fy fasen för dessa värkar…
Snälla snälla bebis kom ut nu, mamma orkar inte så mycket mer.

Hampus har sovit hos farfar inatt.
Det har nog varit riktigt kull för honom. Ville för hans skull att han skulle få komma iväg lite och vara helt och hållet i centrum!
Det är han mer än värd. Han som har sånt tålamod med sin urtråkiga mamma just nu!!

Älskar dig skrutten!! <3

1 kommentarer:

Emma sa...

Jag har med MASSVIS av sammandragningar nu ikväll, har dock inte klockat dom men dom är riktigt täta och enorma!!! :p '

Vad lustigt, vi ska med till MVC imorgon! :) Jag hade ju hoppats på att slippa detta besök ;) Men men... Lär bli det sista ju (HOPPAS JAG)...

Kramen