CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

04 juli 2009

[ Axvall ]

Det blev marknad idag ändå!
Fy satan va varmt! Men jag kämpade mig igenom hela…
Gick över förväntan ändå och jag fick ju mig lite nougat!
Men nu hoppas jag lillan trycker på ikväll så det var värt att gå där ;)

Skulle eg ha åkt till Malin och Romeo och badat i poolen nu men det började visst regna igen och åskan hänger i luften så vi får ta det någon annan dag istället. Regn gör min INGENTING just nu!

Så resten av dagen blir slapp.
Ska fortsätta att dricka mitt hallonblads-te med nejlikor i och intala mig att det kommer att hjälpa förlossningen på traven ;)
Även fast jag vet att det är ren bullshit!
Men det helar kanske lite efter förlossningen iaf!

1 kommentarer:

Emma sa...

Vad är egentligen hallonblads-te och varför ska det vara bra för? =) Nyfiken ju!!! Något jag missat!?