CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

23 juli 2009

[ Tatuering ]

Åh vad jag är sugen på att tatuera mig nu igen!
Nu när Nova inte ligger i magen så har tankarna på tatueringar börjat snurra igen… Och inte blir det bättre av att man har en tatuerande karl här hemma!! Funderar på om han ska få köra något på mig snart!
Tycker jag gjort det bra som ännu inte är helgaddad med tanke på alla maskiner och färger som ligger här hemma i “studion” :)
Har såå många ideer men vet inte vilken av dem han ska få föreviga.
Barnens namn och datum tillsammans med lite “krims krams” kommer det att bli iallafall.. Men de ska jag göra hos
FunnyFarm i Skövde har jag bestämt.
Men som sagt. Tatueringsgalen som man är så är det inte bara ett projekt jag har i huvudet! :)

1 kommentarer:

Mia sa...

Kikar in lite:)
Jag är också grymt sugen på en till tatto!