CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

07 juli 2009

[ MVC ]

Ja då var Mvc besöket avklarat.
BM trodde att det var sista gången vi sågs nu, så jag hoppas verkligen att hon har rätt! Hon klämde och kände och konstaterade att det inte kunde vara långt kvar…
Men vågar inte riktigt tro på henne förän jag har det svart på vitt.
Bara att vänta med andra ord.

Lillhjärtat slog med 140 slag/min, blodtrycket låg på 115/70, Magen mäter 35 cm (som för 2 veckor sedan) och det trodde hon berodde på att den sjunkit så pass… Har inte gått upp något sen sist heller så ligger fortfarande på +11kg! Slapp blodprov denna gången eftersom det är så nära så är det inget som kommer att kunna påverkas iallafall.
Mätte även magens omkrets på det bredaste stället för kul skull och det låg på 112cm… Är nog inte så gigantisk som jag tyckt innan ändå.

Så ja, nu är det väl bara att fortsätta vänta då.

Ska ta och tvätta lite sängkläder till lillan nu som jag fått av mamma och mormor och sen bädda om vaggan ;)
Har bäddat den 2 ggr redan och bebis är inte här än :)
Knäppis!

0 kommentarer: