CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

10 juli 2009

[ Skövde ]

I förmiddags ringde Malin och frågade om vi ville följa med till Skövde och käka lite lunch. Och vi var inte sena att tacka ja.
Skönt att komma iväg lite och tänka på annat.
Det blev thai-buffe! Aldrig fel!! Jag vräkte i mig verkligen :)
Och vaggade därifrån kan jag säga.
Därefter blev det en runda på Esplanaden. Födelsedagspresent till Hampe inhandlades och ett linne till mig. Sökte med ljus och lykta (nästan) efter en hyfsad amnings-bh men va fasen… Man ska antingen vara osnyggast i stan undertill eller ha jääättestor byst
för att hitta nån sån verkar det som, iaf i Skövde…
Jaja, jag får söka vidare.
Det behövs väl ändå inte än på några veckor…(!!!) ^^

Nu är det slappa här i soffan med dator och tv som gäller.
Hampus somnade tidigt så vi får en långkväll ikväll!

 

0 kommentarer: