CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

05 juli 2009

[ Värkar ]

Vilken natt.
Igår efter att vi kom hem från marknaden var jag helt slut. Kände mig jätte konstig i kroppen. Framåt kvällen började jag få feber så vi drog in en madrass till vardagsrummet som jag la mig på, dels för att det är svalare där än i sovrummet och dels för att jag fortfarande ville vara social med Kriss… Låg där och flämtade och mådde mer och mer konstigt… och vid 23 tiden fick jag en dunder värk. Trodde jag skulle tuppa av, kunde inte stå utan Kriss hjälp och tårarna sprutade. Gick på toa eftersom det kändes som att det var dags för nr2… Det hände inte mycket, kass i magen bara (förlåt, men läser man en gravid-blogg får man räkna med detaljer) Går och lägger mig på madrassen igen för att vänta och se om det kommer mer. Jag får halv onda sammandragningar med 5 min mellanrum i en timme ungefär innan vi går och lägger oss… Efter 10 min i sängen kommer en till värk, inte riktigt lika stark som den första men definitivt ingen “vanlig” sammandragning. Får andas mig igenom den…
Sen dess har jag haft mesiga sammandragningar hela natten och nu sitter jag här med molvärk… Har väl sovit 2 timmar, max…

Är det början på något eller lurades det bara igen?!
Jag blir galen!

Ska iallafall till BM imorn så vi får väl se om hon kan kolla.
Hade dock hoppats att jag skulle slippa gå dit...

1 kommentarer:

Emma sa...

OJ, vad spännande... Har ni fått er bebis nu? Nyfiken jag blir. Du måste absolut vara NÄRA nu, nåt är ju på G... SPÄNNANDE!!!!! :D Hoppas allt går bra just nu.... Kram