CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

09 juli 2009

[ Ingenting ]

DSC01389

I natt har det varit en ganska orolig natt… Varken Kriss eller jag har kunnat sova så bra.  Jag har vaknat stup i kvarten och Kristian har nog knappt sovit nånting. Vet att han vid 3 gick upp och kollade på tv.
Det är nog stress och oro i kroppen för oss båda nu.

Det här med snabb förlossning gnager mycket i mig.
Och jag smittar nog av min oro på Kriss.
Blir rädd att smärtan ska komma *pang bom* och sen är det igång.
Hade gärna velat att det skulle smyga sig på så man är lite beredd iallafall. Vi har bestämt (tillsammans med BM) att vi ringer ambulans när det sätter igång för att vara på säkra sidan, så det känns ju bra. Men just nu känner jag ingenting.
Ingenting alls tyder på att det ska vara på gång. Ingenting!
Har inte ont nån stans och känner mig nästan ogravid nu.
Lugnet före stormen säger vissa… Bullshit säger jag.

Blä va trött jag är på detta!

0 kommentarer: