CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

19 juli 2009

[ Sömntuta ]

Efter två ganska skrikiga nätter fick vi en underbar!
Novalii sov nästan hela dagen igår så vi trodde att natten skulle bli fullspäckad. Framåt 22 tiden väckte jag henne lite för att äta.
Det gick jätte bra och efter det var hon vaken i ca en timme.
Vid 00 gick jag och Kriss och la oss och jag somnade så fort huvudet nuddade kudden i stort sett. Kl 03 vaknade lilltjejen för att äta och somnade direkt efter och sov då till 07:30(!) då åt hon igen om somnade om… Så på denna natt ska jag verkligen inte klaga.
Kände mig riktigt pigg när Hampus ropade!

DSC01557

1 kommentarer:

mamma sa...

Hon samlar bara krafter till när hon blir lite större och ska kämpa med brorsan =). Men hur det än är så tycker jag det är toppen att hon sover så bar på nätterna så att ni också får samla krafter till dagarna.

Massa Kramisar