CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

23 juli 2009

[ Mys ]

http://www.recepten.se/images/blogg/2007/8/svenska_kraeftor.jpg

Igår kväll när Hampe dykt i säng festade jag och älskling till det lite med årets första kräftor. Visst, lite tidigt. Men ack så gott! :)
Känns viktigt med lite mamma-pappa tid nu om det så bara handlar om att slabba med kräftor tillsammans en stund.
Barnen “tar upp” all tid på dagarna så det är vikigt att ta hand om varandra när man har möjlighet.

Vid 20:30 slocknade jag i fåtöljen, så ja, det var ett bra initiativ det där med kräftorna för resten av kvällen var jag super tråkig.
Novalii strulade en liten stund i natt, knölade i ca 15-20 min innan hon riktigt kom till ro. Inget som gjorde nåt dock för jag fick ändå sova till halv nio, och då var det inte hon som väckte mig utan en sjukt tråkig dröm som jag fortfarande känner mig påverkad av… :(
Skönt att det bara var en dröm.

1 kommentarer:

Emma sa...

Ja, ensamtid för föräldrar är viktigt! :) Det behöver inte betyda sex eller så, utan bara tid för varandra helt enkelt! :) Jätteviktigt!

Jobbigt när man drömmer så jobbiga drömmar som sitter fastkletat i skallen resten av dagen! :(