CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

19 juli 2009

[ BB ]

I morgon ska vi tillbaka till BB och träffa barnläkaren för en andra rutinkontroll. Malin är så snäll så hon skjutsar in oss till Skövde!
Så det blir nog en runda på stan också då! :D
Börjar bli lite rastlös här hemma nu eftersom jag inte har ont och avslaget är i stort sett borta. En himla skillnad mot förra gången. Då ville jag inte gå ut på en vecka eftersom jag blödde och var så öm.

Det enda jobbiga just nu är mina bröst som är sprickfärdiga.
I natt kom mjölken på riktigt och ja… Det känns!
Man får lite sjukdomskänsla i kroppen och det är ömt överallt!
Men det rätar ju till sig ganska fort… Hoppas jag!


På tal om nåt helt annat så måste jag berömma Hampus.
Han är så otroligt duktig med sin lillasyster och vi har ännu inte märkt av någon svartsjuka alls. Han är så stolt och vill hjälpa till hela tiden.
Han kan gå förbi henne när hon ligger i babysittern och bara ge henne en puss på huvudet sen går han vidare och säger, “hejå lololii”
Gråter hon så är han där med nappen direkt eller så talar han om för mig att hon minsann är hungrig! ;)
Älskade goskit!

DSC01559

1 kommentarer:

mamma sa...

Hoppas ni hittar något kul i Skövde.

Självklart fixar väl storebror att hjälpa syrran. Han måste väl börja träna också för han kommer väl att måsta vara barnvakt.

Massa Kramar