CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

08 juli 2009

[ Nionde ]

siffra9-100 
I morgon är den den 9 juli.
Dagen jag tänkt att jag ska föda ända sedan jag såg bebis på ultraljudet första gången  i v 19.
När jag låg där slog det mig, “den 9:e blir det nog”
För någon vecka sedan sa min mormor, “den 9:e får ni barn”
Kriss är född den 9:e januari och bebisens farfar den 9:e april. (eller hur det var?) 
Jag har ända sedan jag var liten haft lyckotalen 13 och 9.
Den 13:e är Hampus född.

Gjorde ett skoj-test på nätet där man skulle skriva in mammans och pappans namn för att få fram vad barnet skulle heta.
Jag och mamma hade jätte roligt åt detta då det var massa fula namn som dök upp… Hon skulle enligt det där testet ha heta Örjan om hon blev en grabb. I morgon den 9:e juli har Örjan namnsdag…

Jaa… så här kan jag hålla på i en evighet, jag hittar “tecken” på allt.
Jag blir galen snart!

2 kommentarer:

Emma sa...

Ja, så där är jag med... Är mycket för "tecken" och sånt. Men tänk om ni får bebis imorgon! <3 Myyyyys! :)

malin sa...

KOM UT NU BEBIS!