CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

04 juli 2009

[ Tjat tjat ]

*puh* Hetta idag igen!
Snälla skona mig från det här nu! I någon vecka iallafall.

Är det på gång snart eller?
Börjar leta tecken hela tiden nu. I natt har jag knappt sovit nånting. Har varit väldigt “orolig” i kroppen, nästan känt mig lite stressad.
Varit på toa flera ggr för att göra både det stora och det lilla (ursäkta detaljerna)… När bebis rör sig skär det som knivar "down under” och jag måste stanna upp. Är yr och konstig också… :(

Ska jag orka vara social idag?
Behöver det egentligen för att få tankarna på annat, men inget känns kul när svetten rinner så fort man rör sig.
Det är ju Axevalla marknad idag, skulle vilja åka dit och kika, men i detta solgass så kanske det är bättre att jag står över…

ÅÅÅH va trött jag är på det här!
Det går skitsakta nu bara för det!
Vill ha dig på utsidan nu!

0 kommentarer: