CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

11 juli 2009

[ Brr ]

Gissar att jag egentligen inte ens behöver nämna
att vi inte fått nån bebis i natt heller…
Alla fattar väl att det inte är dax än, utom jag!


DSC01386Min vy utåt från fåtöljen..

Och ute är det för fasen HÖST. det är grått, regn och 14 grader.
Vad är detta? Det var inte riktigt höst jag önskade mig när jag bad om liiite svalare väder. Men det sägs ju att man ska passa sig för vad man önskar, kanske ligger nåt i det! Kriss har nu haft semester i en vecka och det har knappt varit uppehåll på hela tiden. Blä.

Inte lätt att vara positiv just nu.
Idag blir det en riktigt lugn dag. har så ont i bäckenet och känner mig tung neråt. det molar och trycker… Men näe… Äh.
Ska iallafall ge mig iväg och handla det som behövs till Hampus kalas som vi ska ha i morgon. Det blir lite tårta och så ska jag ge mig på att baka en chokladpaj…!
Ska även hämta ut ett paket till Hampe från hans gammelmormor som ligger på posten och väntar. Mycket annat händer inte.
Nu ska jag vila ut bebis minsann!

0 kommentarer: