CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

28 juli 2009

[ Dålig vikt ]

Så ja, nu har BVC varit på besök.
En jätte trevlig sköterska som jag kände mycket förtroende för! Skönt.
Novalii har inte ökat i vikt dock och det beror troligtvis på att hon inte får tillräckligt med mat ifrån mig trots mitt ständiga ammande.
Så nu får vi börja komplettera med ersättning. :(
Ska fortsätta att amma så ofta det går för att se om produktionen ökar, men det känns samtidigt tråkigt att jag inte har tillräckligt.

Så nu har lilltjejen fått sig ett mål med ersättning…

DSC01680
Och storebror hjälper till!

DSC01684
DSC01682

3 kommentarer:

Emma sa...

OJ! tråkigt när inte bröstmjölken räcker. Men vilken tur Novalii har, som har en sån duktig och snäll storebror! :)

mamma sa...

Jag blir tårögd när jag ser dessa underbara små varelser. Tänker också att det är ju otroligt att just jag har den enorma turen att få vara mormor till dem. Nu är det inte många dagar kvar.

Massa Kramar

Unknown sa...

Hvor er det nogle dejlige unger. Hjertelig tillykke med jeres underbar datter.

Hugs from Denmark