CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

27 juli 2009

[ Besök av BVC ]

Ja, imorn ska vi tydligen få hembesök av BVC.
Det fick jag aldrig med Hampus, men så gör dem här iallafall.
Hon skulle ta med sig våg osv. Så jag antar att det är som ett vanligt BVC besök bara att dom kommer hem till oss istället.
Eller kommer dom hit för att “inspektera” vårt hem?
Ja, inte vet jag, det blir nog bra vilket som.
Ska bli spännande och se hur mycket Novalii växt på en vecka,
sist låg hon på 3220g och 51cm.

Ska väl ta och röja upp lite här hemma nu då…
Tvätta måste jag ju också göra. Bara 3 dagar kvar tills vi åker!

Resan till Hudik i september är också bokad idag.
Helt otroligt vilka prisskillnader det är om man bokar ett tag i förväg.
3000:- skulle det kosta för oss fyra att åka tåg upp nu till veckan om vi bokade en vecka i förväg. då kostar Hampus och Novalii 5:-/st
391:- betalade vi för en resa tur o retur i september för mig och barnen. Det är alltså en enorm skillnad när man bokar en månad i förväg…

3 kommentarer:

Emma sa...

Ja, jag brukar med tänka så, känns som det är för att dom ska kolla hur man bor! :p Men dom gör väl så bara för att man ska slippa åka nånstans då man har en nyfödd liten bebis eller nå... Ingen aning faktiskt. Men räknar dom att bli bjuden på fika med eller? :D Hehe... Tycker dom måste ha ett schema att följa, stressigt liksom.


OJ, vilken skillnad på priserna! Så ni ska upp i september med, vad roligt... Så ni hinenr med att gå på Hudik-marknaden? =)

Emma sa...

Vad åker ni förresten? Buss, tåg, flyg? Fattar inte att det kan vara såna prisskillnader bara för att man bokar i förväg :) bra iaf, då vet man det om man har lust att åka nånstans! :)

mamma sa...

De ska självklart kolla att Novalii växer som hon ska, sen kanske de kollar hur "hemförhållandena" är men där har du ju inget att frukta. Låt bara Hampe få dem att rita blommor så är allt är OK =).

Massa Kramisar