CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

08 juli 2009

[ Stora killen ]

På måndag, 13 juli, fyller Hampus 2 år!
Helt otroligt vad tiden går!

Jag har i mitt stilla sinne hoppats att vi skulle kunna fira hans födelsedag här hemma tillsammans med lillasyster.
Men det börjar se mörkt ut för det…
Har hon inte kommit innan så ska jag verkligen försöka knipa den 13, hade ju faktiskt varit rätt tråkigt om dom får samma födelsedag även om det hade varit praktiskt ;)
Men men jag kan väl inte bestämma över det heller…
Jag hoppas iallafall att vi kan vara hemma den dagen och fira Hampus på sin dag! Med bebis eller ej.

DSC01385

2 kommentarer:

mamma sa...

Det är bara att konstatera: Jag har världens vackraste barnbarn!!!

Massa Kramar

Emma sa...

Vad roligt att Hampus och lillasyster kommer att fylla år samma månad! :D Blir riktigt skojiga sommarkalas då förstår jag! :) TÄNK OM det skulle bli samma dag eller iaf i närheten! :)

Jag & Malin min tvillingsyster fyller år samma dag som vår 10år äldre syster Linda!! :) Det är lite kul.. 3st i samma familj som fyller år samma dag liksom! ;)