CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

30 juli 2009

[ Packa pappas kappsäck… ]

…Nä, Kriss får allt ta å packa själv han! Det är redan för mycket för  mig med barnens väskor. Har skrivit listor och grejer men glömmer saker hela tiden. Härregud, jag har väl packat för hudikresor massor med gånger utan problem. Det är som att jag inte kan tänka nu.
Vi strulade till allt med ett till barn ;D
Nä det ska nog bli bra. Det är ju första gången på länge som jag inte behöver oroa mig för att packa för tungt iallafall. det känns bra.
Det är bara att mosa in allt i “bussen” och ge sig iväg!

Kriss ska iväg och fixa in en cd i bilen idag iallafall… Bättre sent än aldrig kan man tycka! Men känns inte som nån höjdare att åka hela vägen utan musik!

Åh vad jag längtar nu!

0 kommentarer: