CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

02 juli 2009

[ Torsdag ]

Oj, redan torsdag!
Den här veckan sprang verkligen iväg!
I morgon går jag in i v39 och blir mer och mer “orolig” att jag kommer att gå över tiden… Eller jag är inte orolig över själva grejen, men orolig att dagarna efter BF kommer att gå så snuskigt sakta!
Men förhoppningsvis blir det inte så.

En varm dag idag också!
Än så länge känns det behagligt här inne, men solen ligger på nu så snart är det väl hetta i det här trähuset igen.
Ska ta och städa det sista idag och tvätta undan lite innan jag gör något annat! Kriss ska jobba lite extra på sitt jobb idag.
Han kom hem sju i morse och kommer sen att jobba mellan 15-19 sen kommer han hem en stund och går på som vanligt igen 22-06:30… *puh* blir trött bara av att tänka på det.
Meen, sen har han ju semester i 6 veckor.
Så en sån här dag orkar han nog.

Vad jag och Hampus ska hitta på under dagen är inte planerat, men kanske en tur till Malin så Hampan får leka av sig i parken iallafall..
Det är väl ungefär det jag orkar med nu…
Har så dåligt samvete gentemot Hampus när jag inte kan leka med honom som jag bukar och “aktivera” honom så mycket som han egentligen behöver.
Men vi ska ta igen det sen grabben, det lovar jag!

Later!

0 kommentarer: