CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

14 juli 2009

[ Frukost ]

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/67/Orange_juice_1_edit1.jpg/422px-Orange_juice_1_edit1.jpgKriss har gått iväg för att köpa färska frallor från bageriet, gott pålägg och JUICE nu… Underbart.
Frukost är det bästa!

Hampus sov till strax innan 11 även idag! Hur skönt som helst, även fast jag varit vaken sedan halv 8…!
Men tycker att det är skönt när jag får “stöka” en liten stund själv innan det lilla yrvädret vaknar ;)
Snart är det slut på dom dagarna!


Idag har vi planerat in en ute dag. Ingen speciellt, men tänkte ta med oss lite fika och gå till lekparken med Hampus, OM nu vädret håller i sig? En Promenad blir det hur som helst, känner att jag måste röra lite på mig, mina fogar rostar ju ihop annars ;)

1 kommentarer:

Emma sa...

MUMS vilken god frukost det lät som! :D Jag ska nog med ta mig en promenix idag med Malin! :)