CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

21 juli 2009

[ Det går åt rätt håll ]

DSC01574 DSC01575

6 dagar efter förlossning.
Det blir bättre och bättre…!
Längtar tills jag kan börja träna igen, men det får ta sin tid.
Inte bra att börja träna för tidigt. Och som sagt, det är bara 6 dagar sedan jag födde barn. Känns otroligt när jag tänker på det eftersom jag inte har någon känning av förlossningen längre.
Det enda som är jobbigt är att gå en längre bit eftersom avsaknaden av muskler magen och ryggen gör att jag blir trött.
Men hade jag inte vetat bättre så hade jag kunnat gå till gymmet redan i förrgår eftersom jag känner mig så pigg… Men nöjer mig med vagnspromenader än så länge ;)

1 kommentarer:

Emma sa...

Ååå, vad du ska vara nöjd Sarah!!!! :D Du är ju i stort sett SMAL redan, måste kännas såååå skönt att slippa den stora magen... Och på bara 6dagar! :O