CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

18 juli 2009

[ Tröttis ]

Vi hade en trött dag igår efter en väldigt vaken natt. Så bloggen fick vila en dag. Men nu är jag på banan igen.
Novalii har strulat lite med amningen på kvällar och nätter så sömnen har inte varit den bästa, men nu har mjölken runnit till och hon är mycket nöjdare!

Själv mår jag fin fint ändå! Igår var vi ute på promenad med BÅDA barnen i vagnen för första gången! :D
Hälsade på Malin i glasskiosken och satt där i ett par timmar och snackade skit. Kändes skönt att komma ut även om kroppen inte riktigt funkar som innan.
Det som märks mest är att man inte har någon ork i ryggen.
Magen balanserade ju upp allt innan. Jag blev liksom “svankig”.
Men nu finns det ju ingen tyngd där fram längre, och ingen tillstymmelse till muskler i magen, så nu gäller det att tänka på hållningen så man inte får mer ont. Men jag har haft det super efter denna förlossningen om man jämför med den andra, Blödningarna har redan börjat avta rejält efter bara 3 dagar och eftervärkarna är inte fullt så djävliga som dom var första dagen. Med hampus blödde jag i flera veckor och var så öm efter alla stygn så jag varken ville sitta, stå eller ligga. Nu är jag inte alls öm! Jag känner mig på topp ;)
Så lycklig så!

0 kommentarer: