CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

13 juli 2009

[ Tjataaa ]

Näe jag föder inte barn idag heller…
Blev inte två 13.e–juli-barn iallafall, det var ju positivt! ;)
Har varit hos Kriss pappa med sambo hela dagen och grillat lite.
Inte helt fell! Skönt att tänka på annat en stund och
kul för Hampus också att komma iväg lite nu när mamman är så tråkig och deppig hela tiden… Stackarn! (ja…Hampus alltså).

Har ganska onda sammandragningar nu, men litar inte en sekund på dem längre. Litar nog inte ens på värkar om dom kommer tror jag.
Allt avtar ju bara!!
Jag kommer att vara gravid resten av livet känns det som!
Usch och fy för det här!
Känns som att jag deppar ner hela bloggen, men just nu
är det verkligen skit!
Vill ha ut vår bebis, vill ha tillbaka min kropp, vill kunna röra mig och sluta stirra mig blind på ett BF datum som ändå inte har nån betydelse. Vill inte se bebisens bilstol gapa tom här bredvid, vill köra båda mina barn i vår nya Phil & ted’s!!

ÅÅH!
Kom ut nu!

0 kommentarer: