CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

16 juli 2009

[ Dagen ]

Det har varit en lugn dag idag.
svärmor har varit här hela dagen, vi har fått lite städhjälp och blev bjudna på mat. Inte alls fel när man är lite “mör” som jag är idag.
Har iallafall varit iväg och handlat lite, så jag mår över förväntan.
Lite träningsvärk här och där, och öm i kroppen.
Men som sagt, i det stora hela mär jag väldigt bra!

Natten var bra, Novalii började fatta galoppen med att amma framåt morgon kvisten efter lite strul men sen sov hon 5 timmar i sträck så både jag och Kriss fick oss lite välbehövlig sömn!

Ska bli spännande att se hur natten blir. Både för oss och för Hampus. Allt är ju en stor omställning för honom också!


 

DSC01410
Sista magbilden v 39+5, dagen innan Novalii föddes.
Och..

DSC01524…ca 10 timmar efter förlossningen…
Nu ska det bort… Även lite av det jag hade innan ska väck hade jag väl tänkt...! :) Beach 2010 får vi satsa på nu ;)

 

DSC01525Kriss handlade lite när vi var på Coop idag.

”Rockstar Baby” är ju Bon Jovi’s bebis mäke.
Så på flaskorna står det.
”Baby Oil – Slippery when Wet”,
”Baby Shampoo – Hey Good Lookin’”
”Mama’s Nipple Cream – Soft Touch”
 

Lite roligt sådär! :)

 

DSC01528 Och så går hon i brorsans spår och kör med “Rockstar Baby” flaskor! Även om det inte riktigt behövs än ;)

0 kommentarer: