CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

01 juli 2009

[ Fuktigt ]

Vilken dag!
Trodde det enorma ovädret skulle göra luften lite “lättare”…
Men pga av allt regn som kom så är det nu, om möjligt, ÄNNU fuktigare och varmare (tror jag) än innan! ÅH!
Jag sitter här i min fåtölj med vidöppet fönster och kippar efter luft … Har en golvfläkt som blåser rakt på mig, men känner knappt av den… Det är inte alls kul just nu!

DSC01351
Har iallafall lyckats äta lite idag, så det känns bra!
Bebis blev nog också glad för det för just nu är hon sjövild ;)
Myys! <3

Tänk, nu är man iallafall inne i “rätt” månad!
Det är inte alls lång tid kvar.
Börjar faktiskt bli lite nervös… Och rädd.
Nervös för det nya livet, för att träffa vår bebis som bott där inne länge nu, för Hampus reaktion och allt runt i kring.
Och rädd för smärtan som jag inte minns, för att det ska gå mycket snabbare än förra gången och för att jag ska tappa kontrollen.
Tryck på ordentligt nu så vi får det här gjort lillan!!
;)

0 kommentarer: