CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

16 juni 2009

[ Vad är de nu då? ]

Usch, känner mig så konstig idag.
Eller, jag känner mig konstig fortfarande, det började igår kväll…
Känns som att jag har svårt att fokusera blicken, måste anstränga mig för att inte se suddigt och så känner jag mig så varm i ansiktet.
Har inte tagit nån temp, men det känns som feber och huvudvärk.
Somnade och vaknade med samma känsla.
Somnade inte förän vid 2 tiden och klev upp strax innan sju. Somnade sen sittandes i fåtöljen till 10 då Hampus vaknade…
Men känner mig inte ett dugg pigg ändå.
Har inte ont nån stans dock!

Kan ju vara så enkelt att jag håller på att bli sjuk…
Men känns inte riktigt så heller… Brukar ha mer sjukdomskänsla i kroppen då! Åh, jobbigt att inte veta…
Får väl avvakta och se, som med allt annat.

2 kommentarer:

★SUSanna★ sa...

Hittade din blogg genom Emma http://ev-itsmylife.blogspot.com/ =)
Tänkte på de du skrev nu, har du huvudvärk o så? Tänkte på havandeskapsförgiftning... =(
/Susanna

★SUSanna★ sa...

När jag fick HF fick jag åka direkt upp till förlossningen... (va på vårdcentralen fört o kolalde o hade äggvita i urinen) Borde du inte ringa till förlossningen iallafall o höra va dom tycker? Kram