CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

10 juni 2009

[ Tröttare än någonsin ]

Usch vilken dag!
Vet inte om det är all ilska idag som gjort mig så trött eller om det är mitt dåliga järnvärde? Kanske en kombination av dem båda!
Vid 15 tiden var jag såå slut, kände mig helt borta och var tvungen att lägga mig.. Kriss gjorde sig i ordning och jag och Hampus låg i sovrummet. Trots Hampes stojande i sängen så hann jag somna till flera gånger… Kunde verkligen inte hålla mig vaken.
Och då ska det tilläggas att jag somnade ca 21 igår kväll och sov oavbrutet till 08. Sov även på soffan när Hampus tog sin lunchlur… ca 2 timmar… Vad är det för fel?
I förrgår var järnet nere på 96 (ska väl ligga runt 130 tror jag?)
och jag kände mig inte särskilt hängig, har det sjunkit ännu mer?

Kriss var så snäll och tog med sig Hampus och Ozzy ut så jag kunde få sova lite till iallafall, och nr han kom hem hade han köpt med sig thai-mat! Min älskade karl!
Men jag kunde bara äta lite av det…Sen var det stopp. :(
Och det är INTE likt mig, jag som annars kan vräka i mig mer än de flesta när det gäller thai.
Lurigt:
Känner mig fortfarande dåsig och varm så det blir nog sängen nu.
Hoppas på en lite bättre dag i morgon.
Och att jag kanske kan få åka och köpa en barnvagn?! ;)

Natti!

2 kommentarer:

mamma sa...

Jag hoppas du känner dej piggare idag. Tycker så synd om dej.
Jag hoppas också att ni får kontakt med "skitaffären" och att allt ordnar sej till det bästa.
Här i Igge har vi regnigt och 12 grader, inget höjdarväder. Konstaterade alldeles nyss att det redan var torsdag (en dag är "borta") och i morgon är det alltså Millans studentdag. Det är tur att presenten är köpt iaf.

Massa Kramar

Emma sa...

Uscha, vad jobbigt! :( Hoppas du är piggare snart!

Hoppas ni hittar en vagn snart. En perfekt som ni verkligen är mer än nöjd med! :D Det förtjänar ni!