CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

13 juni 2009

[ Jobbigt ]

ÅHH vad jag tycker att de är frustrerande när man inte kan ta sig iväg nån stans utan att vara beroende av någon annan.
Att behöva sitta här och vänta å vänta för att sen få beskedet att vi inte hinner eller att det inte funkar helt plötsligt gör mig såå irriterad.
Aldrig kan man planera något!
Längtar tills allt är fixat så vi inte behöver vara beroende av någon annan längre! Att bara kunna åka iväg nånstans när VI vill kommer att kännas underbart!

Hade sett fram emot Skövde idag för att fixa det sista, men som ni förstår så blev det inget. Jo vi kan ju iofs ta bussen, men resan fram och tillbaka går på över 300.- Helt sanslöst måste jag säga…
Känner att jag inte vill lägga ut dom pengarna på en bussresa i 20 min.

Får försöka fördriva dagen på nåt annat sätt…
Det är ju iallafall uppehåll idag!
Ge mig lite sol också så blir nog OK.

0 kommentarer: