CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

01 juni 2009

[ Bebisfix ]

Har rensat lite bland Hampus bebiskläder strl 50-68.
Det var ingen liten garderob han hade när han var lill-liten.
Mycket av det är i stort sett aldrig använt.
Inser denna gången att man INTE behöver så mycket kläder första tiden! ;)
Hittade lite som jag kommer att kunna använda till Bebis, men det mestär för “grabbigt” så det får åka nån annan stans :)

DSC00925En del av kläderna… 2 maskiner kvar att tvätta
och en full flyttkartong står i Skara… Jisses.

DSC00952Blir perfekt till lilltjejen i höst.

DSC00955Ur-sött set som Hampus fick av sin Gammelmormor.

DSC00953 Massor av pyamaser som knappt är använda finns det…

DSC00954Byxor i neutrala färger funkar ju till en tjej också…

DSC00956…Och svart-vitt är ju alltid snyggt!

Har fortfarande inte köpt så mycket till denna bebisen.
Bilstolen ska som sagt inhandlas vilken dag som helst (velar fortfarande om vilken modell även fast jag var säker här om dagen;) och några fler plagg måste det ju bli!
Babysittern var ovärderlig när Hampus var liten och den köpte jag ny då så den är jättefin och får följa med hem.
Har fått en Babymonitor av Maffe och på IKEA inhandlades skötbädd, en lampa att ha ovanför vaggan, mobil till skötbordet, skallra och lite sånt smått & gott… Vaggan är bäddad sedan långt tillbaka.
Blöjor är också fixade.
Lite apoteksgrejor som salvor och dyl. måste införskaffas
Och VAGNEN MÅSTE LEVERERAS!! *arg*

Finns lite kvar att fixa märker jag! ;)

DSC00958Skötbädd med överdrag, lampa, mobil och skallra…

DSC00949Babymonitor saknade jag när Hampus var liten.

DSC00950  
DSC00951
De enda plagg jag
Köpt till lilltösen
under Hudik-vistelsen…
Måste ge mig ut på stan
en runda till innan vi
åker hem tror jag!

1 kommentarer:

Emma sa...

Vad mycket fina saker/kläder! :) Längtar till vi ska på IKEA och handla in det sista...