CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

09 juni 2009

[ Jävla … Aagh! ]

FAN va less jag blir när jag tänker på det!
Har nästan kopplat bort att vår vagn från BARNENSGRUVA.SE ännu inte kommit! Men nu sitter jag här och tänker på det igen och jag blir bara mer och mer arg!!

För drygt 13 veckor sedan beställde vi vagnen.
ÖVER 3 månader sedan alltså.
Då var leveranstiden 2-4 veckor!
Och resten av historien har ni väl läst sjuttioelva gången här på bloggen antar jag.
För att göra historien kort så har den alltså fortfarande inte kommit!!
Den 19:e maj mailade jag och frågade hur leveransen såg ut.
Fick den 20:e till svar “Vagnen kommer tidigast nästa vecka”…
Vadå TIDIGAST???
Vi skulle ju för fasen ha haft den för 9 veckor sen!
Hur som helst så var den 20:e maj för TRE, J…a veckor sen nu,
och det finns då ingen vagn här än!!!

Kriss ska ringa dem idag och höra och jag hoppas verkligen att det dyker upp en vagn inom kort.
Kompensation ska jag ha också!

OK, Bebis är inte här ännu.
Men tänk om det är nåt fel på vagnen då så vi måste skicka tillbaka den och få en ny?! Det skulle ju ta ytterligare några veckor.
Och bara principen! Vi beställer en vagn i tid för att vi vill ha en vagn i tid! Vi beställer en svart FÖR ATT VI VILL HA EN SVART.
Men inget verkar funka för den där butiken!
Inte ens en grön vagn  som vi eg inte vill ha kan dom komma med i tid!

Vi har blivit lovade en “lånevagn” från barnens gruva UTIFALL den inte hinner levereras innan bebis är född…
Men va fan. Kan dom inte leverera vår vagn i tid, troligt att vi kan få lånevagnen dagen efter då…

Tummen ner för barnensgruva.se!!

1 kommentarer:

mamma sa...

Nu har vi kommit ur den värsta sorgen att ni åkt tillbaka och kan skratta åt Hampes olika upptåg. Vi pekar till varandra var vi ska sitta, vi har funderat på att gå in i lekstugan och ta en fika, "pajasen" är kvar så vi pekar på kloklodilen osv osv. Det här är en av de underbara grejerna med att vara mormor och "morfar", man får vara barnslig igen och ingen höjer på ögonbrynen. Tack älskade barn som ser till att vi håller oss unga =).

Hoppas ni får kontakt med barnensgruva och att de ordnar till det för er. Hoppas verkligen att ni får någon sorts kompensation, skötväska eller nått.

Massa Kramar