CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

21 juni 2009

[ Snart snart ]

Iiih! Blir bara mer och mer pirrig när jag tittar på “babytickern” på högersidan här… 25 dagar kvar idag bara, det är ju ingenting!!
Fast nu vet vi ju iofs inte om det är 12 dagar kvar eller kanske till och med 39, ifall bebis inte alls vill komma ut själv..?
Men MAX 39 dagar i vilket fall som helst!
Iiih igen! ;)

Än så länge är jag inte orolig utan mest pirrig.
Jag ska inte sticka under stolen med att jag är rädd för smärtan, skit rädd faktiskt. Vet hur förbannat jädra ont det gjorde sist och att jag bara ville dö… Och då hade jag ändå en väldigt lätt förlossning.
Men grejen är den att jag inte kommer ihåg HUR smärtan kändes.
Kommer garanterat att tänka, när det väl drar igång igen;
”varför i h-vete gav jag mig in på detta igen!?!”
Men ja är inte orolig. Kanske den dagen kommer, det vet jag inte.
Men just nu känner jag mig lugn, lugn och pirrig! ;)

 

<3

0 kommentarer: