CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

05 juni 2009

[ Trettiofem ]

Höll på att glömma…! Gå ju in i v35 idag!
Nästan så jag slutat räkna veckor nu. Känns som att bebis kommer att komma när som helst har så onda förvärkar så jag nästan bara väntar på att de ska säga *sploch* och vattnet går ;) 
Men bara för att jag har förvärkar som gör ont betyder det ju inte att bebis är på väg heller… Kan ju dröja 2 veckor över tiden också om jag har otur! Vilket jag INTE hoppas på…
Men hon får gärna stanna där inne tills vi är i Skara iaf! ;)

Ska bli spännande på måndag och se om jag öppnat mig något, vilket jag tror. Ska även bli intressant och höra om BM tror att lillan kommer att vända på sig innan det är dag eller om det blir snitt-samtal kanske?

Du är på dag 239 av 280. (85,4%).
Du är i vecka 35.
Du har gått 34 fulla veckor och 0 fulla dagar (v34+0).
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du är i 9:e graviditetsmånaden (lunarmånaden)
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Tors 16 jul 2009
Du har 41 dagar kvar till beräknad förlossning.


Bebisen: Nu väger bebisen ungefär 2,5 kg och är 45 cm lång. Din bebis kan blinka, flytta sig, kissa, svälja fostervätska och kan även få lite hicka. Väntar du tvillingar, kan din förlossning vara ganska när nu. Många tvillingar föds redan i vecka 37.

0 kommentarer: