CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

14 juni 2009

[ Brum brum ]

Blev inget Skövde idag heller…
Men har haft en trevlig dag iallafall. Jag, Kriss, Hampe och fem kompisar åkte först till Lidköping, där skulle man få prova på go-cart gratis! Lät skitbra tyckte grabbarna, men när vi kom dit visade det sig  att det bara gällde för barn födda 2002 och framåt. Osis!
Så det blev Kinnekulle Ring istället. Grabbarna grus fick gasa av sig rejält medan jag och Hampe hade det bra på läktaren! Såklart ;)
Hade ju sett ut om jag skulle försöka trycka ner mig i en sån där!

Sen blev det mat på Rocco, Tagliatelle med “oxfilé” och ädelost.
Det är aldrig fel!!

Å nu är det nog bara tvn som gäller resterande tid som jag orkar vara vaken… Mensvärken sitter kvar, hoppas det inte tilltar ikväll.
Hade varit skönt med en “smärtfri” kväll i veckan iallafall :)

Natti!

0 kommentarer: