CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

18 juni 2009

[ Regn regn regn ]

Åh va lovande det känns inför midsommar när det vräker ner regn!
Nu ska vi ju inte direkt ut och campa eller dylikt,
men vill ju ha finväder ändå! Vill ha sol och värme så vi kan vara ute.
Skit skit.
Men jag kan väl inte påverka detta heller antar jag!

Idag ska jag och Malin iallafall iväg och handla allt som behövs inför i morgon! Sill, potatis, köttbullar, gräddfil, gräslök, jordgubbar och allt sånt som SKA vara med på midsommar vare sig det regnar eller inte. Skippar nog nubben denna gången dock! ;)
Det får Kriss också göra. Jag nojjar så mycket för att förlossningen ska sätta igång vid det mest olägliga tillfället så jag vill vara garderad!
Skit löjligt, JAG VET! Men nu är det så :)

Annars vet jag inte alls vad som händer och sker idag.
Orkar nog inte så mycket heller tror jag.
Den här järnbristen tar kol på mig! Hoppas verkligen jag kan få hjälp på måndag när det är dax för MVC igen.
Har en jätte bra BM men ibland känns det som att hon tar lite för lätt på min oro… Jag är jätte rädd att järnbristen ska påverka både förlossningen och tiden efter…

1 kommentarer:

mamma sa...

Jag hoppas verkligen att ni får uppehåll i morgon för Hampe har ju lovat skicka en film till momme där han, Kriss och Romeo hoppar Små Grodorna runt stången.

Massa Kramar