CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

22 juni 2009

[ Känns skit! ]

Fy fasen vad jag är trött på dessa “halv-onda” sammandragningar nu!
Det är samma sak varje kväll. Vissa måste jag nästan andas mig igenom medans vissa inte alls är så starka… Å inte kommer dom regelbundet heller… Idag har det iofs hållit på hela dagen till och från men det verkar inte sätta fart på nånting…

Skit skit. Det tär på psyket det här!
Å varmt som fasen är det också.
Jag som älskar sol och värme!! Men i kombination med förvärkar är det inte alls så mysigt som det skulle kunna vara!

Åh. kan det göra riktigt ont snart?!
Eller bara sluta.

:(

Det är mycket tjat om just detta här på bloggen nu, men det är
just nu, tyvärr, det enda som händer i mitt liv…

1 kommentarer:

Emma sa...

Jag tycker det är jättespännande att höra hur du mår om dagarna, så fortsätt dela med dig :) tänker på dig ofta, hoppas allt är bra... snart kanske bebis kommer :) vi har iaf våra bebisar om 38dagar vilket som :) det är rätt snart ändå!