CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

30 juni 2009

[ Ingen matlust ]

Fy faan va varmt det är nu… Sitter här med takfläkten på max och alla fönster öppna men det är så kvavt, känns som att jag inte får nån luft.
Börjar dock rulla in lite moln så jag hoppas faktiskt på lite åska, trots att jag är fruktansvärt rädd för den. Men det skulle verkligen behövas nu! Har inte ätit mat på 2 dagar och känner mig inte alls hungrig.
Den enda som ätit normalt i vår familj är Hampus, han verkar inte påverkas så mycket av värmen.
Det jag har fått i mig dessa dagar är lätt räknat,
Jag dricker mig mätt i stort sett!
Lär väl inte vara så bra det heller egentligen även om det är bra med mycket vätska…  Har sluppit massa vatten i kroppen iallafall, men det kanske inte har med mitt drickande att göra, vad vet jag.
Ska försöka få i mig nåt riktigt idag iallafall..
En god sallad kanske? Det är ju lätt och gott i värmen!

http://files.reseguiden.se/files/2/rg_800902_m600.jpg

0 kommentarer: