CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

25 juni 2009

[ Lidköping ]

Ingen bebis i natt heller… *suprise*
Åh, den där proppen betydde ingenting, det kan jag slå vad om. Jag kommer säkert gå över iallafall. Har sovit riktigt dåligt dock och Bebis har varit så vild. Det känns som att hon försöker pressa sig ut genom hinnorna… Riktigt obehagligt!
Jag känner mig så less på allt och jag har ingenting att ha på mig längre! Blir varm för ingenting och är fruktansvärt trött på att vara gravid!
Vill bara ha vår lilla stjärna här nu!

Idag har jag iallafall tjatat till mig en shoppingtur i Lidköping för att fördriva lite tid… Och köpa det sista som behövs.
Kommer bli skit trött och varm, det vet jag.
Men jag måste få klart det här nu och så är jag verkligen sugen på att kika i affärer… Det brukar ju iallafall vara lite svalt i köpcentrum ;)

Idag och i mogon är Kriss ledig så nu blir det långhelg! Härligt.
Han och Benjamin ska eventuellt till Vänersborg i morgon och måla (grafitti) på någon laglig vägg som finns där i morgon… Får se om jag orkar följa... Kan ju vara skönt att bara vara ute, men man får ju inte direkt “bara sitta” när Hampelmann är med ;)u

Nu är det dusch och sen Lidköping som gäller!

Later!

0 kommentarer: