CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

11 juni 2009

[ Äntligen en vagn! ]

Inget blev som vi tänkt idag!
Men det blev bra iallafall!
Nu har vi äntligen vår vagn… Men det blev ingen Easywalker. Det blev inte heller någon Babytravel, Dlev ingen bred vagn över huvud taget,

Utan en:

4795206136
Vilket velande det blev i affären när vi väl kom dit.
Men både jag och Kriss blev så besvikna när vi klämde och kände på Babytavels syskonvagn. Så grymt stor, tung och klumpig!
Skulle inte alls trivas med den vagnen kände vi.
Så det blev denna i stället och jag känner mig mycket nöjd nu!
Det bästa är att den just nu kan användas som singelvagn till bara Hampus, där efter som syskonvagn och sen som singelvagn till lilltjejen när Hampus inte längre vill åka vagn!
Känns så skönt att ha allt klart nu!

2 kommentarer:

mamma sa...

Jag andas ut igen. Men nu är det på riktigt va ;)? Jag hoppas också att Hampe gillar den nya vagnen lika mycket som de andra.

Massa Kramar

Sarah - Mamma till Hampus och Novalii sa...

Jaa Hampe gillar skarpt sin nya vagn! Han satt som en kung när vi tog premiärturen tidigare. Hoppas han gillar att sitta i det övre sätet senare också! Men tror det är en vanesak!

kramar!