CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

12 juni 2009

[ Slut ]

Då var denna dagen äntligen slut också… Låter tragiskt att säga “äntligen” men just nu känns det så. Det har regnat heeela dagen, vi har inte ens varit utanför dörren. Illa illa. Har varit så trött och hängig och inte haft lust till nånting. Har ingen aptit och känner bara att jag vill att det ska vara slut på det här snart! :(
Massor med förvärkar så fort jag gör något, men tror inte att det direkt händer något… Fast det bör det väl inte göra på ett par veckor heller.

Har gjort i ordning det mesta här hemma nu.
Väggorden är uppsatta vaggan är fixad, skötplatsen är så gott som klar och vagnen(mjukliften) är bäddad. Har även börjat packa BB väskan lite smått och insett att det behövs lite mer kläder till Bebis.
Så det får bli Skövde någon dag nu snart.
Behöver ett set till med body och byxa och en liten mössa då jag tror att de två jag köpt är för stora på bb.
Skulle även behöva någon tjockare tröja eller kofta till Bebis, utifall det inte är så varmt när vi ska hem. Och även en till pyjamas eller två…

Men snart så.
Känns skönt att snart vara klar, redo liksom.
Ska sätta upp mobilen över skötbordet och en lampa på väggen över vaggan i morgon så får vi det ur världen också!

Nu är det lite tv som gäller.
Kriss började 19 idag och Hampus somnade strax innan, så det blir nog ingen lång kväll för mig heller!

Natti!

0 kommentarer: