CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

16 juni 2009

[ Sömnlös ]

I brist på sömn så “snor” jag en lista från Emmas blogg,
för att fördriva lite tid..


1. Hur gammal är du om fem år: 29! Åh gud.
2. Vem var den sista du träffade: Kriss
3. Hur lång är du: 164 sist jag mätte... tror inte jag har växt ;)
4. Vilken är den senaste film du sett: Austin Powers - Goldmember :( Blä
5. Vem ringde du senast: Mamma
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem: Till Kriss. "underbart kommer det bli :)"
7. Vad är dagens planer: Morgondagens då..  Inte mycket. Gå och äta glass i Malins Kiosk!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms: Sms
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda: Inget av det...
10. När såg du senast din mamma: 1½ vecka sedan. :(
11. Vilken ögonfärg har du: Blå/grå eller nåt sånt
13. Har du någon gång hittat en katt?: Hittat?! Nää
14. Vilken är din favoritplats: ca 50 mil norrut...
15. Vilken plats föredrar du minst: Skogen eller nån annan stans där det finns äckliga kryp å liknande!
16. Var tror du att du befinner dig om tio år: Hmm... bor förhoppningsvis i hus någonstans i hälsingland med Kriss och 3 barn och hund!
17. Vad skrämde dig som barn: Samma som nu; Massor! Men det märkligaste var nog… FJÄDRAR(Dun)… Så är det inte längre dock! ^^
18. Vem fick dig att skratta senast: Hampus antagligen, han får en att skratta hela tiden!
19. Är du för ung för att äga vinylskivor: Nejdå! jag äger några faktiskt.
20. Har du stationär eller bärbar dator: Bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig: Trosor.
22. Hur många kuddar har du i sängen: Har 5 st i sängen, 3 är mina.
23. Hur många landskap har du bott i: Hälsingland, Småland, och nu Västergötland.
24. Har du någon gång spytt på fyllan: Ah, jo.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota: Barfota inne... Skor ute. Gärna strumpor på vintern! ;)
26. Är du social: Översocial Ibland. Totalt osocial andra gånger...
27. Vilken är din favoritglass: Piggelin!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa oss ett hus eller nåt...
29. Tycker du om kinamat: Oh yes!
30. Tycker du om kaffe: Absolut! Men mindre nu under grav.
31. Vad dricker du till frukost: OBOY! Eller Juice.
32. Sover du på någon särskild sida: Vänster sida av sängen, höger sida av kroppen... eller magen.
33. Kan du spela poker: Japp!
34. Tycker du om att mysa: Det är klart!
35. Är du en beroendemänniska: Nej det tror jag inte.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din: Ja.
37. Vill du ha barn: Jaa. Har satt mig i en tråkig sits annars ;)
38. Kan du några andra språk än svenska: Nää, inte ens speciellt bra på engelska.
39. Har du någonsin åkt ambulans: Ja, när Hampus kom till världen! Eller ja, strax innan.
40. Föredrar du havet eller en pool: Älskar havet, men badar helst i pool!
41. Vad spenderar du helst pengar på: Barnen och hemmet.
42. Äger du dyra smycken: Njae.
43. När känner du dig lycklig: väldigt ofta nu för tiden!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen: En kaka!
45. Vem är den roligaste människan du känner: Min mamma ligger högt på den listan!
46. Välj ett ärr på din kropp: Hm, har inte så många. Jo ett på underarmen som jag fick när jag skulle steka fiskpinnar när jag kom hem från krogen en gång i tiden :S
47. Vad har du för ringsignal: Nickelback - Rockstar
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten: Ja, en kofta…Mamma har kanske fler…?
49. Flirtar du mycket: Nej, inte medvetet iaf!
50. Vart togs din profilbild för din blogg: På en parkbänk utanför netto här i Skara :P
51. Kan du byta olja på bilen: Jodå!
52. Vilken var den senaste bok du läste: Var ruskigt längesen jag läste en bok.. Tror det var "Djävulen bär prada"
53. Läser du dagstidningen: Så sällan jag springer på den... Men när det händer så.
54. Prenumererar du på någon veckotidning: Nope
55. Dansar du i bilen: Nä lite trångt skulle jag tro... Men nu har vi ju en BUSS iofs så nu lär det ju funka!
56. Vilken radiostation lyssnade du på senast: Säg det, det är Kriss som sköter radion... Mix Megapol antar jag.
57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper: Min namnteckning till hyresgästföreningen!
58. När var du i kyrkan senast: På Hampus dop tror jag... Dvs 13 Jan -08
60. Vilka personer utmanar du: Äsh, dom som känner för det...

Oj.. Lång va den!

Natti!

2 kommentarer:

Charlotte :) sa...

Haha jag minns dom där fiskpinnarna! :D Fiskpinnar och pommes var de va?

Sarah sa...

Haha jaa nu när jag tänker efter så var det nog inte "efter krogen" utan på nån fest jag hade.. Kan ha varit i samma veva som "räven på väggen" ;D