CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

16 juni 2009

[ Sömnlös ]

I brist på sömn så “snor” jag en lista från Emmas blogg,
för att fördriva lite tid..


1. Hur gammal är du om fem år: 29! Åh gud.
2. Vem var den sista du träffade: Kriss
3. Hur lång är du: 164 sist jag mätte... tror inte jag har växt ;)
4. Vilken är den senaste film du sett: Austin Powers - Goldmember :( Blä
5. Vem ringde du senast: Mamma
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem: Till Kriss. "underbart kommer det bli :)"
7. Vad är dagens planer: Morgondagens då..  Inte mycket. Gå och äta glass i Malins Kiosk!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms: Sms
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda: Inget av det...
10. När såg du senast din mamma: 1½ vecka sedan. :(
11. Vilken ögonfärg har du: Blå/grå eller nåt sånt
13. Har du någon gång hittat en katt?: Hittat?! Nää
14. Vilken är din favoritplats: ca 50 mil norrut...
15. Vilken plats föredrar du minst: Skogen eller nån annan stans där det finns äckliga kryp å liknande!
16. Var tror du att du befinner dig om tio år: Hmm... bor förhoppningsvis i hus någonstans i hälsingland med Kriss och 3 barn och hund!
17. Vad skrämde dig som barn: Samma som nu; Massor! Men det märkligaste var nog… FJÄDRAR(Dun)… Så är det inte längre dock! ^^
18. Vem fick dig att skratta senast: Hampus antagligen, han får en att skratta hela tiden!
19. Är du för ung för att äga vinylskivor: Nejdå! jag äger några faktiskt.
20. Har du stationär eller bärbar dator: Bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig: Trosor.
22. Hur många kuddar har du i sängen: Har 5 st i sängen, 3 är mina.
23. Hur många landskap har du bott i: Hälsingland, Småland, och nu Västergötland.
24. Har du någon gång spytt på fyllan: Ah, jo.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota: Barfota inne... Skor ute. Gärna strumpor på vintern! ;)
26. Är du social: Översocial Ibland. Totalt osocial andra gånger...
27. Vilken är din favoritglass: Piggelin!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa oss ett hus eller nåt...
29. Tycker du om kinamat: Oh yes!
30. Tycker du om kaffe: Absolut! Men mindre nu under grav.
31. Vad dricker du till frukost: OBOY! Eller Juice.
32. Sover du på någon särskild sida: Vänster sida av sängen, höger sida av kroppen... eller magen.
33. Kan du spela poker: Japp!
34. Tycker du om att mysa: Det är klart!
35. Är du en beroendemänniska: Nej det tror jag inte.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din: Ja.
37. Vill du ha barn: Jaa. Har satt mig i en tråkig sits annars ;)
38. Kan du några andra språk än svenska: Nää, inte ens speciellt bra på engelska.
39. Har du någonsin åkt ambulans: Ja, när Hampus kom till världen! Eller ja, strax innan.
40. Föredrar du havet eller en pool: Älskar havet, men badar helst i pool!
41. Vad spenderar du helst pengar på: Barnen och hemmet.
42. Äger du dyra smycken: Njae.
43. När känner du dig lycklig: väldigt ofta nu för tiden!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen: En kaka!
45. Vem är den roligaste människan du känner: Min mamma ligger högt på den listan!
46. Välj ett ärr på din kropp: Hm, har inte så många. Jo ett på underarmen som jag fick när jag skulle steka fiskpinnar när jag kom hem från krogen en gång i tiden :S
47. Vad har du för ringsignal: Nickelback - Rockstar
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten: Ja, en kofta…Mamma har kanske fler…?
49. Flirtar du mycket: Nej, inte medvetet iaf!
50. Vart togs din profilbild för din blogg: På en parkbänk utanför netto här i Skara :P
51. Kan du byta olja på bilen: Jodå!
52. Vilken var den senaste bok du läste: Var ruskigt längesen jag läste en bok.. Tror det var "Djävulen bär prada"
53. Läser du dagstidningen: Så sällan jag springer på den... Men när det händer så.
54. Prenumererar du på någon veckotidning: Nope
55. Dansar du i bilen: Nä lite trångt skulle jag tro... Men nu har vi ju en BUSS iofs så nu lär det ju funka!
56. Vilken radiostation lyssnade du på senast: Säg det, det är Kriss som sköter radion... Mix Megapol antar jag.
57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper: Min namnteckning till hyresgästföreningen!
58. När var du i kyrkan senast: På Hampus dop tror jag... Dvs 13 Jan -08
60. Vilka personer utmanar du: Äsh, dom som känner för det...

Oj.. Lång va den!

Natti!

2 kommentarer:

Charlotte :) sa...

Haha jag minns dom där fiskpinnarna! :D Fiskpinnar och pommes var de va?

Sarah - Mamma till Hampus och Novalii sa...

Haha jaa nu när jag tänker efter så var det nog inte "efter krogen" utan på nån fest jag hade.. Kan ha varit i samma veva som "räven på väggen" ;D