CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

28 juni 2009

[ Gårdagen… ]

…Började inte alls så bra. Allt kändes fel och jobbigt och jag deppade ett bra tag. Tog mig en promenad med Hampus i vagnen. Åh gud så varmt det var. Kom inte så långt… Men vid tre hörde Malin av sig och frågade om vi var sugen på att äta lite. Så jag och Hampus hakade på till pizzerian. Och se vidare till Kiosken för lite glass.
Var så skönt att bara få sitta och göra ingenting och snacka lite skit.
Tack för den stunden!

När jag kom hem igen hade Kriss tinat räkor och fixat allt som behövs för att göra räkmackor. Så när Hampan gått i säng åkte godsakerna
fram. Det var också väldigt gott och mysigt!

DSC01296













 DSC01298














Såå, idag känner jag mig både piggare och gladare!

Nu har det varit väldigt lugnt med förvärkar några dagar, men igår fick jag tre RIKTIGT onda värkar när vi gått och lagt oss,
med ca 10 min emellan. Värre än dem jag hittills känt.
När den tredje kom började jag fundera på om det kanske var dags att ringa in till förlossningen och rådfråga… Men bestämde mig för att vänta på en fjärde…. Den kom aldrig. Jag somnade istället!
Åååh!

Idag har jag bara molvärk och fruktansvärd foglossning!
Inget att hänga i julgranen alltså…

Nu ska vi ut i solen lite!

Later!

 

DSC01291

Det är dax att komma ut nu. Hela familjen längtar efter dig!

2 kommentarer:

Liz sa...

Snosa på bäbisar vett ja , det sägs ju funka :-P det gjorde å då fick vi åka in..men var inte öppen nog å sen sluta det. Men på dig borde det nästan funka som har haft lite värkar å så :-D hehe

Malin sa...

Tack själv :) Hade jätte trevligt tycker vi ska göra om de :)

Kram