CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

23 juni 2009

[ Vaarmt ]

Å herre vilken hetta det är idag!
Kriss och Benjamin fick för sig att åka in till Skövde för att kolla in nån ny skate affär idag, och jag som tjatat om Skövde länge var inte sen på att haka på, väl medveten om att vi BARA skulle till den affären.
Nu är vi tillbaka igen och jag kan säga att jag inte är ledsen att det var BARA den affären som gällde. Halvvägs till Skövde ångrade jag att jag ens satt mig i bilen… Hur ska jag klara denna hetta?!
Känns som att jag inte kan gå utanför dörren. Får bosätta mig på balkongen eller nåt…


I morgon ska vi ut med svärmor och deras båt.
Men där lär det väl förhoppningsvis fläkta lite i alla fall?
Om inte annat så kan jag ta mig ett dopp…
OM inte vattnet går i natt…*hrm* !! ;)
Nädå, ett dopp blir det nog!


Fet gubbe i båt




Nu har Kriss och Benjamin tagit med sig Hampe för att gå och äta glass så  jag ska slänga omkull mig en stund och brottas med lite sammandragningar.

Later!

2 kommentarer:

Malin sa...

Inte kom dom och köpte glass av mig iallafall ;)

Bebis bebis kom ut nu!

Emma sa...

Åå, mysigt att åka båt! :D Ja, denna hetta tar kål på en ju, ändå vill jag gärna sitta ute i solen då och då för att få färg :/ Men båt vore perfekt att åka nu! :)