CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

23 juni 2009

[ 23:e Juni ]

Nähe, ingen bebis i natt heller! ;)
Det onda gick över och jag somnade gott.

Hampus sov från 20 till 10:30 idag…Då kände jag att det var dax att väcka honom. Han är orolig på att sova!
Underbart väder är det idag också. Men jag känner inte för värme just nu, det är så tråkigt. Känner inte ens för att gå ut :(
En heldag på balkongen skulle passa mig bättre idag.
Men vi har lovat att följa med och äta glass så får se hur det blir med det. Kriss och Hampe kan ju gå iallafall.
Vill verkligen inte vara osocial, men idag är det ingen bra dag.


Vill också säga grattis till Mamma som fyller år idag!
Hoppas du får en härlig dag!
Önskar vi kunde vara där och fira med dig!
<3http://jessicalif.files.wordpress.com/2009/03/grattis.jpg

1 kommentarer:

mamma sa...

Tack så mycket så här dagen efter. Jag tackar åter igen för de jättefina blommmorna jag fick. Ja, visst hade det varit kul om ni varit här men men man får inte alltid som man vill.

Massa Kramar