CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

01 juni 2009

[ Sätesbjudning ]

Tänk att det redan är Juni!
Hoppas att de här sommaren inte springer förbi allt för fort nu bara.
Just nu känns det som att den kommer att göra det…

45 dagar kvar till BF!
Tänker mer och mer på hur bebis ligger.
Jag är övertygad om att hon ligger i säte fortfarande. Som hon gjort hela tiden! Tycker att jag känner huvudet under höger revben och rörelserna är ganska långt ner i magen och upp till mitten ungefär. I stort sett inget i den övre delen. Så har inte känt av dessa omtalade, onda, “revbens-sparkar” än.
Fortfarande finns det väl tid för bebisen ska vända sig, men samtidigt så är det väl dax för henne att fixera sig snart också?
Om hon inte redan gjort det.

Jag är inte orolig inför förlossningen. Oavsett rom det blir snitt eller vaginalt, så måste hon ju ut på något vis. Men tänker inte göra ett vändningsförsök om det blir aktuellt!
Så ligger hon i säte väljer jag snitt!
Börjar bli mer och mer förberedd det faktiskt.
Men det återstår att se helt enkelt. Ska till BM den 8:e.

Sätesbjudning 2

1 kommentarer:

Emma sa...

Jag funderar med på hur Bäbis ligger. Har heller inte känt de där RIKTIGA onda revbenssparkarna än, bara nångång, Bäbis har jag legat nedåt ibland (iaf en gång) men sedan vänt sig igen. vet inte alls hur Bäbis ligger nu, tror nästan h*n ligger med fötterna nedåt!!! :O Känns verkligen som så. Men får väl kanske veta idag då vi ska på MVC! :)