CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

24 juni 2009

[ Härligt! ]

Tillbaka från båt turen. Eller ja det har vi väl varit i några timmar nu.
Hur som helst så var det väldigt mysigt… Och väääldigt varmt!
Men jag har mått riktigt bra idag så det gick jättebra.
Och alltid skönt att få lite färg på kroppen!
Sa till Kriss, när vi kom i land igen, att om inte de där vibrationerna och allt guppande satte fart på lillan så lär hon aldrig komma ut.
Nån timme senare när jag går på toa så lossnar…Hrm… Slemproppen
(Ja, förlåt att jag är vidrig, men den heter så…^^)
Nu vet jag ju att det inte behöver betyda ett JOTA, men jag hoppas ju.
Har inga direkt onda sammandragningar efter det, men dom kommer tätt. Är det början? Eller bara önsketänkande?

Det återstår att se! :)



DSC00770 Hampe i full mundering…

DSC00775

En strandad val…
 

DSC00778

Ozzy spanar…

DSC00774
Hampus var skötte sig jättebra på båten och verkade uppskatta
det väldigt mycket! Hörde nog ordet “båt” en halv miljon gånger på 4
timmar tror jag ;)


Det är fortfarande 25 grader i skuggan på vår balkong så nu ska jag ta och sätta mig där ute med lite mackor och juice och hoppas på att lillan vill börja böka sig ut snart. ;)

Later!

2 kommentarer:

mamma sa...

Nu har jag ju bara sett strandade valar på tv men nog tycker jag att det är den absolut smäckraste å snyggaste valen jag sett.

Massa Kramar

Emma sa...

Vad underbart att åka båt! :D VILL MED! :)

Hur kändes det när slemproppen gick? Spännande... Tänk om det tar ett dygn nu eller så och sen kanske du har bebis ;)

Kan inte du adda min msn: emma.v@live.se - vore skoj att hålla kontakt där med! :)