CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

16 juni 2009

[ Bra ]

En bra dag idag.
Min huvudvärk och yrsel gick över… Och efter ett samtal med BM så beslutade vi att jag skulle komma in i morgon och lämna ett urinprov för att kolla så det inte finns äggvita i urinen trots allt.

Gick till Malin i kiosken och fikade lite med Hampe och Kriss,
Och sen följde vi med hennes karl hem och gosade lite med dom fyra valparna som fortfarande finns kvar!
Åh vilka sötnosar!

Det är också bestämt att vi firar vår midsommar där ute med dom. Kommer bli kanon det! Med midsommarstång å allt ;)

Har fruktansvärt mycket sammandragningar ikväll. Inga som gör ont dock, men magen blir stenhård hela hela tiden även fast jag bara sitter stilla… Känns mest obehagligt, som att lungorna trycks ihop…
Så har inte så mycket att berätta just nu och känner att jag måste gå och lägga mig snart för att ta igen lite sömn…
Är såå trött i huvudet.

Ledsen att bloggen är så tråkig just nu.
Ska bättra mig! Lovar ;)

Pix:

DSC01106

Malins lilla glasskiosk!

DSC01105 
Hampe lekte i lekparken som ligger alldeles intill.
Perfekt!

DSC01108

Lyckades få två bilder på Kriss,
Denna då han tuggar och en annan när han skakar på huvudet..
Är du fotogenisk älskling?! ;)


DSC01110

Lite bus!

DSC01116

SJUKT SÖT!!

2 kommentarer:

mamma sa...

Va skönt att du får komma till BM i morgon, bättre en koll för mycket.
Kul att ni ska till Malin och Romeo på fredag och får fira midsommar. Vår midsommarstång får vi nog rita på papper och sätta upp på väggen för något uteväder verkar vi inte få.

Massa kramar

Emma sa...

Vilka härliga bilder! :D

Igår hade jag med MYCKET sammandragningar HELA TIDEN. Behövde inte ens röra mig, dom kom hela tiden då jag satt still... Magen blir stenhård, känns jätteobehagligt, men som du beskriver så känns det inte ont för mig heller... Men tycker ändå det är knepigt när sammandragningarna kommer så ofta!?