CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

02 juni 2009

[ En sak till klar ]

Nu är det färdig velat på babyskydds-fronten iallafall!
Igår åkte jag in för att köpa en Brio Primo stol, men kom hem med en Acta Graco Logico S (med bas, ofcourse) istället ;)
Tar tillbaka det jag skrev innan, att jag kommer att slita ihjäl mig..
Kanske kommer jag att göra det men jag tänker inte erkänna de i så fall ;)  Nä, men jag känner mig mycket nöjd!

DSC00963


Idag ska jag och Hampe in till stan med Liz och Victor.
Ska in och kika på lite bebiskläder och en överdel till i morgon.
Ska nämligen på skolavslutning då ^^
för förstagången på många år :)
Det är mammas jobb (forsa folkhögskola) som har avslutning så jag och Hampus ska sällskapa! Blir nog trevligt!
Efter det blir det att fira Maria W i efterskott!

Men nu är det lite frulle som gäller!

Later!

1 kommentarer:

mamma sa...

Jag är också nöjd att babyskyddet är köpt. Jag vet att det är en mycket viktig sak men för en utomstående kan det bli lite tröttsamt;).
Jag ser fram emot att ha er med på avslutningen.

Massa Kramar