CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

15 juni 2009

[ Bilfix ]


Nu är väskorna så gott som packade. Ska bara in och handla lite småsaker att komplettera  med… Bäst att inte packa ner för mycket.
Kände att det verkligen var dax att fixa det där igår så jag hade rejäla känningar om att det var på G…
Men det avtog, tack o lov.
Vill ju att du ska stanna där inne 2 veckor till iallafall, tösen!

Idag är det bilen som ska fixas… Jeej!
Jag blir väl förste-inrednings-putsare antar jag. Men det måste göras det också innan bebis kikar ut till oss…
Skönt att hålla igång lite på dagarna så tänker jag inte på det onda så mycket!

Börjar fundera lite på midsommarplaner också, men har inte kommit fram till så mycket vettigt än…
Dom flesta ska åka till Strömstad, men jag vet inte om jag vågar :(
Skulle gärna vilja följa men det känns lite väl långt bort.
Får se hur vi gör.
Bara vi inte blir sittande framför tv:n så är jag nöjd!

3 kommentarer:

Malin sa...

Vi är också hemma :)

mamma sa...

Mats nappade inte på idén med camping bakom garaget. Han var rädd att han skulle få en stupränna i ryggen och så är det ju hotat med skitväder här så jag kanske kan skicka ner tältet till er =). Ni kan ju tälta på gården. Lite annorlunda men ändå nära hemmet. Nu kom en av mina goda idéer fram igen ;).

Romeo Patrick sa...

Tacka Kriss för att jag fick följa med på gocarten, det var jätteroligt :( Åker till Skövde imorgon om ni vill hänga på.